Nauczycielka w kalifornijskim Senacie: Przymusowe szkolenia LGBT są wymierzone w religijne przekonania wielu nauczycieli.
Nauczycielka ze szkoły podstawowej wypowiedziała się krytycznie w dwuminutowym wystąpieniu przeciwko proponowanemu prawu, które wymagałoby od nauczycieli wspierania homoseksualnych i transpłciowych uczniów. Miało to miejsce 10 lipca podczas obrad senackiej komisji edukacyjnej Kalifornii w sprawie AB 493, dokumentu znanego jako „Materiały i szkolenia dla nauczycieli odnośnie do uczniów homoseksualnych, biseksualnych, transpłciowych, nie-cispłciowych i poszukujących”.
Przemawiając przed komisją liberalnych polityków z Kalifornii, Rachel Olsen – nauczycielka z 20-letnim stażem – odniosła się do szkolenia, które niedawno otrzymała z programu prowadzonego przez organizację Queerly Elementary. „Powiedziano mi, żebym zwracała się do uczniów używając preferowanych przez nich zaimków, przestała odnosić się do nich zgodnie z płcią biologiczną jako do chłopców i dziewczynek oraz uczyła o orientacji seksualnej i różnych tożsamościach płciowych” - powiedziała. Celem tego szkolenia jest „dążenie do zmuszenia nauczycieli i uczniów do akceptowania i wyrażania idei na temat płci i tożsamości płciowej, które mogą naruszać ich indywidualne przekonania i sumienia”, stwierdziła, „szczególnie tych, którzy zgadzają się z binarnością płci, która jest zakorzeniona w obiektywnej biologii, w przeciwieństwie do subiektywnych myśli i odczuć. Biologia nie jest bigoterią”, oświadczyła nauczycielka pierwszych klas. „Ten projekt ustawy może naruszać klauzulę pierwszej poprawki do konstytucji, która wymaga neutralności rządu wobec religii”, kontynuowała. „Szkolenie LGBTQ często szkaluje szczere przekonania religijne wielu wychowawców szkół publicznych”. Olsen zwróciła także uwagę, że Sąd Najwyższy USA orzekł niedawno, że rząd nie może zmusić jednostki do wyrażania idei lub myśli, z którymi się nie zgadza, i że rodzice, a nie państwo, ponoszą „główną odpowiedzialność za wychowanie dzieci”. Podsumowała: „Ustawa ta prawdopodobnie spowoduje, że więcej rodzin i uczniów opuści nasze szkoły publiczne, aby dołączyć do rosnących szeregów szkół prywatnych i domowych”.
Ustawa stanowi: „Począwszy od roku szkolnego 2021–22, każda szkoła prowadzona przez okręg szkolny lub okręgowy urząd edukacji oraz każda szkoła społeczna zapewnia szkolenie online co najmniej raz na dwa lata wszystkim nauczycielom w klasach od 7 do 12 włącznie, oraz wszystkim innym posiadającym certyfikat pracownikom tej szkoły na internetowej stronie szkoły oraz zasoby społecznościowe dla wsparcia uczniów homoseksualnych, biseksualnych, transpłciowych, nie-cispłciowych i poszukujących (LGBTQ), a także strategie zwiększania wsparcia dla uczniów LGBTQ, a tym samym poprawy ogólnego klimatu szkoły.
Pomimo wystąpienia Olsen komisja głosowała 6-0, aby przekazać ustawę do rozpatrzenia przez senat Kalifornii pod przewodnictwem Demokratów.
Gdy Olsen i inna osoba wypowiadająca się przeciwko ustawie odeszły od mikrofonów, senator Connie Leyva, przewodnicząca komisji edukacji, starała się zneutralizować ich wystąpienia. „Jako dumna matka córki lesbijki wiele z tego, co powiedziała opozycja, uważam za dość obraźliwe” – stwierdziła. „Postawię swoją córkę przeciwko czyjejkolwiek heteroseksualnej córce”.
Źródło: Life Site News
Roztrzaskane Lustro - Upadek cywilizacji zachodniej
Czy to już koniec naszej cywilizacji?
Trzymamy w ręku książkę, która jest jednym z najważniejszych dzieł współczesnej humanistyki, nie tylko polskiej. Wybitny uczony i pisarz, wielki erudyta, prof. Wojciech Roszkowski, dokonuje w niej bilansu naszej cywilizacji. Bilans to dramatyczny.
Komentarze (0)
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Wpisy są moderowane przed dodaniem.